Nest Bank Sesje – Przychodzące i Wychodzące kiedy?

64 komentarze

  1. KPINA napisał(a):

    Uciekać od tego banku kpina, kody sms dochodzą kiedy chcą. Nie da się wykonywać przelewów, ale i tak w odpowiedzi tylko utarte formułki, że to problem z naszym telefonem bo nie u nich, mimo, że kody z innych banków dochodzą bez problemów. Do tego nie można zmienić limitu kwoty dziennej i miesięcznego limitu na sesje wychodzące, trzeba iść do banku albo infolinia, kpina. Historia przelewów max 30 dni do tyłu – szkoda komentować.

  2. Alpen napisał(a):

    Przelew wykonany z MBANK do Nestbank dnia 3.07 Efekt? Jest 22:09 4.07 i brak kasy w Nestbank. Przelew z Mbank oczywiście wyszedł. Znaczy się, ktoś obraca teraz tą kasą – popieprzyło ich? Sesje wyjścia i wejścia są znane przecież. ZATEM JAKIM PRAWEM NEST BANK obraca nie swoim pieniądzem???!!!

  3. Zniesmaczona napisał(a):

    Ja też sobie czekam na przelew… Kantor przelał mi dnia 2.07 (poniedziałek) o 11:40, jest 04.07 godzina 12:13 a kasy nie ma. Bank miał 6 sesji przychodzących w tym czasie. Gdzie jest moja kasa? U koleżanki muszę się zapożyczać. Kpina.

  4. Alicja napisał(a):

    A ja jestem zaowolona ma 96%. 2% niezadowolenia wynika z tego ,że nie można u nich wpłacić w kasie USD na konto walutowe. Ani też wyplacić. Mają za to korzystne przewalutowania ,więc nie jest takźle. NEst bank wydaje kartę do konta w USD, Millennium nie i przelew z Millennium na konto w Nest Banku kosztuje bardzo drogo.

  5. Ola napisał(a):

    Próbuję zrobić przelew w wolnym czasie. Poprzednio w niedzielę i obecnie w Boże Ciało. Nie przychodzą sms-y z kodem potwierdzającym. Mieliście kiedyś tak? Oczywiście infolinia nie działa.

  6. Anulowanie napisał(a):

    Straciłem 34 tys. Wysłałem przelew 30.04.2018, ale zamiast daty wysłania jest w przelewach zaplanowanych z datą 02.05.2018 których nie da się anulować, ale jednocześnie przelew nie jest wysłany. Straciłem 34 tys. dotacji unijnych. 30.04.2018 był termin. Nie jest nawet że zleciłem ten przelew. Żadnego dowodu nie będę miał że zleciłem to 30.04.2018 Pół roku starań w D

  7. Ana napisał(a):

    Większe kwoty zawsze dochodzą z opóźnieniem. Ponoć jak czytano to tzw. krótkoterminowe lokaty. Przecież bank musi na czymś zarabiać mając konta za zero.

    • nowy klijet nestbanku napisał(a):

      Pozdrawiam wszystkich pracowników innych banków którzy stracili klientów na rzecz nest banku hejt się nie opłaca przelew elixir po 5 minutach doszedł chodzi o fakturę Orange a inne lataja normalnie jak wszędzie a nawet nie kiedy szybciej pozdrawiam hejterow

      • Alpen napisał(a):

        Wiesz być może ludziom nie o hejt chodzi, a o fakty. U ciebie być może o tandetny marketing szeptany …

  8. Kamila napisał(a):

    Odradzam każdemu ten bank. Może na moim przykładzie, ktoś podejmie mądra decyzję i nie założy u nich konta. Współpraca rozpoczęła się od informacji, że są problemy techniczne trwały 3dni!!!!! Nie było dostępu do środków. Następnie drogą mailową zostaładnie wysłana informacja, że blokada została zdjęta. Wykonałam przelew na dużą kwotę zaraz po tej awarii pieniadze zniknęły z konta generowało się potwierdzenie, że przelew jest zrealizowany, wiec osoba czekała na przelew, który jak się później okazało nigdy do niej nie dotarł. Złożyłam reklamację czas oczekiwania 30 dni utarte schematy odpowiedzi w moim odczuciu brak kompetencji. Znaleźli pieniądze po 3 dniach i poinformowali, że do końca tygodnia wrócą na konto osoby, która wykonała przelew.Skandal i kpina co ten bank wyprawia. Nikomu nie polecam szkoda nerwów. Zablokowali środki bo najpierw ich nie mogli odnaleźć a teraz 3 dzień zwracają i informują, że był to błąd informatyczny i liczą na dalszą współpracę. To może ja komuś z banku zabiorę na tydzień 11 tys i powiem, że szukam i 30 dni mają czekać. Z daleka od tej instytucji. Likwiduje konto jak tylko wróci przelew. Nie świadczy się usług jeżeli nie ma się o tym pojęcia.

    • 27-72 napisał(a):

      oj tak. Pieniądze lubią „znikać” na kilka dni. Podwójne blokady środków za zakupy sprzed tygodnia też są normą i czasami można się zdziwić, chcąc zapłacić kartą w sklepie, że na koncie pusto, a za kilka dni nagle kasa wraca. O ofercie lokat chyba nie muszę pisać. Cuda się dzieją w ofercie z dnia na dzień

    • Ewelina napisał(a):

      Miałam tak samo, wysłałam pieniądze z konta firmowego dla pracownika szybkim przelewem , przelew nie został odrzucony ani anulowany ale pieniądze nie dotarły do odbiorcy. Brak historii w przelewach wychodzących tak jakbym przelewu w ogóle nie wysłała , jedynie co mi zostało to sms z kodem potwierdzającym transakcję i brak środków na koncie. Dopiero po moich interwencjach które trwały 5 dni pieniądze zostały zwrócone na moje konto. Nie do pomyślenia żeby coś takiego mogło się zdarzyć w dzisiejszych czasach…

  9. Robert Wal. napisał(a):

    Przelew wyslany w czwartek 07.09.2017 z BZWBK do mnie jeszcze nie dotarl a mamy juz wlasciwie sobote. Zostalem bez srodkow do (mam nadzieje) poniedzialku. Dziekuje NEST BANK, nie wroze nam dlugiej wspolpracy…

  10. darek napisał(a):

    blokada komornicza, nie dziala system odblokowania wolnej kwoty trzeba isc do banku kazdorazowo , 2 krotnie pobrano m jakies karne odsetki w postaci 1 grosz, po reklamacji oddali po 30 dniach, wiecej wydalem na telefony Gów… Bank

  11. Tomec napisał(a):

    Wczoraj przelew zlecony z kantoru Alior Banku i po upływie 24 godzin pieniędzy na koncie w Nest nadal nie ma. Kasa wyszła z jednego konta a na drugie nie dotarła. Po prostu cyrk….

  12. Paweł napisał(a):

    Wczoraj wieczorem „zaplanowałem” dwa przelewy. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu, jeden „wyszedł” podczas porannej sesji, a drugi spokojnie czeka dalej. Jest 16:45 czyli dziś sesji już nie będzie. Ktoś sobie ze mnie robi jaja!

    • Małgorzata napisał(a):

      To samo ja mam mój przelew natychmiastowy czeka sobie od 12 30 do teraz , a ktos liczyl na pieniadze,

  13. tzw klient napisał(a):

    Do dupy tzw Nest Bank Sesja, wczoraj po 14 potwierdzenie realizacji przelewu więc od Mbank wyszło a nest??? zero na koncie także kolejny do zamknięcia banku.. :/

  14. abizabi napisał(a):

    Kurde dziwne, że o IBAN musiałam wejść w google aby się dowiedzieć, a nie ze strony Banku. Na pewno gdzieś podają ale szukaj „wiatru w polu” na pierwszej stronie w tych zakładkach i każdą otwierać to w googlach mam od ręki. Z przelewami jest różnie.Przelew z GB zrobiony wieczorem rano był na moim koncie, z Niemiec na drugi dzień, a w Polsce 2-3 dni. Ot co!. W Niemczech za pobrana gotówkę w EURO z bankomatu pobierają prowizje. Przez rok jej nie było, a teraz jest. Na komornika otwierają cichaczem swoje dodatkowe konto i nie wiadomo czy jest komornik czy go nie ma. Środki zabiorą bez tytułu a, kiedy wyślą do komornika to dopiero się dowiaduję dla kogo. Stosują kwotę wolną od potraceń 1500,00zł.Ten kto jest zadowolony z tego Banku to po po prostu ściemnia. Chciałam założyć konto w Niemczech ale nie mam stałego dłuższego miejsca zamieszkania.

    • Abus napisał(a):

      Dziwne ja wypłacam euro w Niemczech bez żadnej prowizji są bankomaty ING które pobierają ale reszta nie .co do konta w Niemczech to wystarczy meldunek i nie ma problemu założyć

  15. Bogdan napisał(a):

    A co jesli ma sie zajecie komornicze.Przeciez ten bank ma odzialy tylko w duzych miastach i nie da sie wyplacic kwoty wolnej w placowkach partnerskich to jakas paranoja

  16. albi napisał(a):

    przelew wykonany z konta smart w czwartek, dzisiaj mamy poniedziałek i pieniędzy dalej nie ma na koncie docelowym (korporacyjny mBank)…

  17. max napisał(a):

    Księgowanie to jakaś masakra zastanawiam się nad zmianą banku

  18. Jacek napisał(a):

    Masakra z księgowaniem , to co np w ING jest ksiegowane o 11 u nich o 15 niby nic te kilka godz a jednak robi różnice jak się czeka na ważny przelew , komunikacja z bankiem tragiczna , na odpowiedz na zapytanie milowe czekałem 3 dni !!! ŚREDNIOWIECZE , odradzam i likwiduje konto

    • luk napisał(a):

      Potwierdzam, tylko ja czekałem ponad 7 dni na e-mail a nie 3. Kontakt mailowy w Nest jest baaardzo wydłużony, natomiast infolinia działa dobrze i od razu.

  19. lukasz napisał(a):

    Dużo się naczytałem o Nest Bank i faktycznie jest za 0 zł, co też ważne to bank ma jakieś 140 tys. klientów, więc wydaje się pewny.

    Do tych co narzekają na brak szybkich płatności typu payu,dotpay itp , nie wiem czy to coś pomoże ale za 1 zł jest przelew, jeśli dobrze myślę to express elixir, więc w sumie można przeboleć. Szkoda, że nie da się wpłacić kasy inaczej niż przelewem bo w przyszłości wolałbym jednak osobiście wpłacać.. Nie biorę pod uwage wpłatomatów, bo nie ufam takim urządzeniom zresztą i tak nie ma. No i mogliby dodać demo serwisu, wygląd karty też taki sobie ale ujdzie

    • gość napisał(a):

      Wpłatomaty Euronetu przyjmują pieniądze do Smart, obecnie Nest. Koszt transakcji standard to 0,4 procent kwoty – raczej niewiele 😉 (jest na kolejny dzień roboczy) lub +5,00 złotych (jest „natychmiast”).
      Gdybym nie ufała wpłatomatom, to zapewne jeszcze bardziej nie ufałabym bankowości internetowej. Nawet przy dwustu tysiącach klientów. Przykład AmberGold oraz wcześniejsze (np. BKO Grobelnego i in.) pokazał dobitnie, że w Polsce debili-cwaniaczków nie brakuje, a wiedza ekonomiczna społeczeństwa jest na poziomie „Wiadomości” w TVP1.
      Witryna Nest Banku jest faktycznie „brzydsza” niż była w Smart…

  20. nesti napisał(a):

    Czy jeśli chodzi o księgowanie przelewów w Nest Bank nic się nie zmieniło po zmianie nazwy, wszystko jest tak samo jak bank się nazywał Smart? Jak wam teraz dochodzą przelewy ? Są na drugi dzień czy macie też opóźnienia?

    • Patrycja napisał(a):

      Miesiąc w miesiąc opóźnienia,ostatnio nawet 3 dni ?

    • Patrycja napisał(a):

      Niestety opóźnienia.Bardzo często były opóźnione „najwyżej” jedna czy dwie sesje.Lecz ostatnio to nawet do 3 dni.To paranoja jakaś.

    • Jorgi napisał(a):

      Nie jest tak źle – przelew „natychmiast” do mnie w Nest dochodzi po ok 24 godzinach.
      Bank który dłużej rejestruje wpłatę na konto na 100% ma problemy finansowe przed upadkiem….. Takie życie..

  21. Jadwiga napisał(a):

    Mam blokadę na koncie i nie mogę skorzystać z odblokowania pieniędzy do kwoty wolnej w sobotę bo bank nie świadczy tej usługi w ten dzień a w życiu bywa a samo odblokowanie konta w dni robocze to tylko do 17 przydałoby się coś zmienić .

    • Marcin napisał(a):

      Mi tez niebawem ma komornik wejsc na konto Nest Banku.Czy da sie wyplacac do kwoty wolnej w bankomatach w dni robocze do 17 ? Bo oddzialy banku sa tylko w wiekszych miastach i bym mial problem z wyplata kwoty wolnej raz w miesiacu

    • Edward napisał(a):

      Tak, najlepiej żeby banki były czynne dla ciebie 24h na dobę żebyś mógł sobie w niedzielę o 23 przyjść i wypłacić kasę. Bo to bank kazał ci narobić długów i nasłał na ciebie komornika.

  22. Der Banker napisał(a):

    jest w porządku , a raczej bym powiedział normalnie.. no i nie wprowadzają po roku (póki co) dodatkowych opłat etc. przelewy zagraniczne oraz krajowe bez zarzutu .

  23. Kasia napisał(a):

    No fajnie pięknie. Mam u nich konto od dłuższego czasu. Faktycznie, wszystko darmowe, tylko mam jeden problem. Mianowicie chodzi o księgowanie. Zakupy za które płaciłam kartą robiłam w poniedziałek, a oni w historii uwzględniają je dopiero w…czwartek! Zakupów ze środy nie mam zapisanych jeszcze w piątek.
    Bardzo kiepska sytuacja

    • Angelika napisał(a):

      dokładnie, mi tez to przeszkadza, czlowiek nie wie czasen w koncu ile ma na koncie… do tego historia nie jest zbyt dokladna. kilka razy bylam zaskoczona.

  24. rocoto napisał(a):

    Przelew zlecony w czwartek wieczorem z T-Mobile Usługi Bankowe na konto w Bank Smart dochodzi dopiero w poniedziałek. Niestety to nie jest sytuacja jednostkowa tylko norma. Do tego doskwiera brak obsługi przelewów natychmiastowych i szybkich płatności w internecie. Poza tym jestem zadowolony.

    • użytkownik-000 napisał(a):

      Zlecony w czwartek wieczorem wyszedł w piątek przy pierwszej badz drugiej sesji z Tmobile. Logiczne wiec ,ze kasa dotarła dopiero w poniedziałek. Nauczcie sie ludzie czytać nie tylko godziny sesji przychodzących ale i wychodzących. Fakt historia transakcji strasznie wolno działa i czasem po 3-4 dniach dopiero widac zakupy.. Ale ja ogólnie jestem zadowolony ze to wciąż darmowy bank! Mogli by dodac tylko płatności payu i byloby ok, no i ta infolinia (muzykę mogliby zmienić jest wkur***) powinna działać 24/7

  25. matka napisał(a):

    Ja nie miałam i nie mam żadnych problemów z przelewami.Jestem zadowolona z tego konta

  26. bankier napisał(a):

    widzę że tak się znacie na przelewach że narazie a najlepsze jest to że ktoś się dziwi że w rsobotę nie ma kasy na koncie komizm :-):-P

  27. mirror napisał(a):

    Wie ktoś ile idzie przelew międzynarodowy na konto walutowe Smart eu w Smart Banku?

  28. forniak napisał(a):

    Sesja przychodząca elixir w Banku Smart kiedy dokładnie jest, ktoś się tu orientuje i mógłby napisać Prosiłbym o w miarę szybką odpowiedź bo to dość pilne.

  29. klient smarta napisał(a):

    ja tam nie mam problemów z przelewami….wszystko jest tak jak powinno…przelew zrobiony do 12 jest zawsze tego samego dnia na koncie moim czy do teo co wysyłam tak miedzy 16-17….i mam nadzieje że tak pozostanie

  30. magda napisał(a):

    Smart Bank według mnie jest jednym z lepszych Banków u nas w Polsce.
    1.Darmowe Bankomaty.
    2.Szybkie przelewy krajowe oraz zagraniczne(będąc na wczasach w Grecji zostały mi przesłane pieniądze do godz 9 i tego samego dnia mogłam je już wypłacić.)
    3.Szybkie pożyczki.
    4.Dobry kontakt z doradcami.
    Dla mnie jedyną wadą jest brak możliwości sprawdzenia salda w bankomatach ale od czego mamy internet w telefonach komórkowych.
    Dla Smart Banku ocena 5-

  31. mariola napisał(a):

    Mam konto w smart banku i jestem bardzo zadowolona wczoraj wieczorem siostra przesłała mi pieniądze z bzwbk i dziś po 11tej mam już pieniądze na koncie z innych usług banku tez jestem bardzo zadowolona więc nie wiem na co narzekacie . Pozdrawiam

  32. mirek napisał(a):

    Witam. Mam pytanie odnośnie resetu hasła w Smart Bank. Kiedy jest to konieczne i w jaki sposób mogę to zrobić

    • dawdors napisał(a):

      Na pewno jest konieczne w przypadku zablokowania konta. Banki blokują karty płatnicze czy dostęp do konta ze względów bezpieczeństwa, gdy się kilka razy pod rząd źle poda PIN albo hasło. W takiej sytuacji trzeba zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta w Smart Banku. Reset hasła, czyli odblokowanie dostępu do konta następuje, kiedy dokonają weryfikacji tożsamości klienta. Bezwzględnie trzeba zmienić hasło, jeśli pozna je ktoś niepowołany. Można to zrobić samemu poprzez bankowość internetową.

  33. german napisał(a):

    Posiadam konto smart walutowe wszystko spoko nie narzekam kasa idzie szybko smart > alior i odwrotnie z BP tez nie ma problemów w Bank Smart zagraniczne przelewy zdarzają sie nawet tego samego dnia przyjść pieniądze czasem SMART EURO konto jak dla mnie bank ok

  34. takis napisał(a):

    A ja mam konto smart od roku i jestem zadowolony !!! Zależało mi na darmowych bankomatach i tak jest 😉 N o słuchajcie mówią że zawsze coś za coś , w tych czasach nie ma nic za darmo a jednak jest BANK SMART 😉

    • fen53 napisał(a):

      proponuje inne spojrzenie na konto-my wpłacamy kasę do banku bank obraca naszą kasą i powinniśmy mieć z tego procent na zwykłym ror-koncie.Bank nie jest taki idealny,myślę że konta karty smartfony to jest inwigilacja ,pomyśleć trzeba o czymś innym.My utrzymujemy bankierów a oni jeszcze kapryszą

  35. dj76 napisał(a):

    Ja jestem przedsiębiorcą i nie narzekam na ich usługi.Wszystko jest jasno napisane w umowie i tabeli opłat.Tylko trzeba chcieć przeczytać dokładnie , a nie narzekać.

  36. Anna napisał(a):

    mam konto od powstania smartbank i jestem zadowolona. 0zł za kartę, przelewy za darmo, bankomaty wszystkie za darmo i co ważne za granicą również i nawet mają taki przelicznik, że bardziej opłaca się płacić za granicą kartą niż kupować walutę w kraju, przelewy wewnętrzne w minutę, ogólnie wszystko git. trochę te godziny przelewów kiepskie ale tez można się przyzwyczaić. no i teraz jeszcze opcja pay pass 🙂

  37. jarosia napisał(a):

    We wtorek maz wysłał mi pieniądze z holenderskiego banku. W smart banku posiadam konto walutowe czy wie może ktoś jak długo będę musiała czekać pieniądze by odebrać je z konta?proszę o jak najszybsza odpowiedź

  38. kris napisał(a):

    Juz 2 lata przesylam euro z Holandii i zawsze mam tego samego dnia, tj. rano wyslany z Rabobanku w Holandii po godz. 15stej mam w Smart Banku — na koncie walutowym… Pozdrawiam

  39. denis napisał(a):

    Nie miałem żadnych problemów z Smart bankiem, a jestem już klientem 2 lata

  40. olecki napisał(a):

    Smart Bank uczciwa instytucja szybkie przelewy, tanie kredyty naprawde polecam.

  41. gosia napisał(a):

    Smartbank jest swietnym bankiem, praktycznie zero oplat, kasa jest ksiegowana bardzo szybko, z tego samego banku w ciagu minuty pojawia sie na koncie, saldo dostepne rachunku jest aktualne odrazu, a nie po tygodniu, u mnie wyplata jest ksiegowana zazwyczaj 9 gdy powinna byc na koncie 10, zazwyczaj bo czesto alior juz ja ksieguje 8. jak ktos robi przelew do innego banku w pt, to nie ma co sie dziwic, ze na innym koncie znajdzie sie dopiero w pn… jak czytam komentarze, to mam wrazenie, ze nie wiecie jak banki dzialaja…. a jeszcze porownanie z pko, ktory to dopiero ma problemy z ksiegowaniem, wysylaniem i pieknym sciaganiem kasy za wszystko…

  42. neomaniac napisał(a):

    super bank przelewy dochodzą na ten sam dzień no góra na 2 ale i tak lepiej niż w innych bankach przelewy wewnętrzne banku idą bardzo szybko ostatnio przelewałem z jednego konta na drugie w bank smart i zaraz prawie miałem kasę

  43. jacek napisał(a):

    Pieniądze zostały wysłane w czwartek na moje konto smart,jest poniedziałek 16.20 i jeszcze ich nie ma

    • Marcin napisał(a):

      Technicznie niemozliwe. Ktos wprowadzil Cie w blad i nie zrobil po prostu przelewu.Nie Ty piewsza i nie ostatnia.

      • Mila napisał(a):

        Możliwe, mam to samo. Chłopak wysłał mi pieniądze przed weekendem, poniedziałek 22:25 a kasy nie ma – byłam przy tym, jak robił przelew (z mBanku).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *