Nest Bank Konto Firmowe: opinie, ukryte opłaty

2 komentarze

  1. Alek pisze:

    Gdzie tu rewolucja? Powstał kolejny zaśmiecony program bankowości internetowej. Koniec z czystą bankowością. Uwag jest dużo. Fajerwerki zakupowe w bankowości internetowej to jakaś chora pomyłka. Program rozrósł się dwukrotnie. W ogóle nie przetestowano funkcjonalności. Wszystko trzeba klikać dwa razy więcej. Usunięto przelewy własne z bankowości osobistej na firmową i na odwrót z bankowości firmowej na osobistą. Sądzę że za chwilę wprowadzą opłaty. Cały system trąci mBankiem – wiadomo te samo towarzystwo go wprowadza. Brak możliwości założenia kont walutowych w bankowości firmowej. W bankowości osobistej kontakty zniknęły – zmigrowano je do bankowości firmowej. Nie ma już wspólnej jednej listy odbiorców. Trzeba wklepywać podwójnie. Na składane reklamacje nie odpowiadają.
    No i życzyłbym sobie prostej bankowości bez saszetek i wodotrysków. Bank ma działać szybko sprawnie i bezpiecznie bez żadnych dodatkowych wyszukiwarek zakupów hoteli wydarzeń i dotacji.
    Na koniec pytanie. Robicie program bankowy dla użytkowników banku czy program dla programistów – informatyków? Odlepcie te wszystkie nakładki od banku.

  2. MARCIN pisze:

    Witam, zrezygnowałem z konta w bzwbk i założyłem własnie w nestbank (3 dni przed zmiana nazwy na nestbank). Wszystko działa jak należy, ale .. jest jedno wielkie ale, przy potwierdzeniach przelewu jest tylko 30 znaków w tytule wpłaty-w moim przypadku jest to całkowita klapa gdyż sprzedaję na allegro, kupujący wpłacają poprzez PAYU , jak sie księgują payu to tytuły wpłat sa wszystkei identyczne, gdyż allegro numer płatności umieszcza na samym końcu tytułu wpłaty -w przypadku banku nest nie jest to widoczne -dostepne jest tylko 30 znaków w historii czy wydruku potwierdzenia. Dopiero na koniec miesiąca można wygenerować wyciąg za ostatni miesiąc i tam dopiero jest pełny tytuł wpłaty /pełna ilość znaków-tyle ile nadawca wpisał/. Dzwoniłem kilka razy do banku, problem jest im znany-ponoć pracują nad tym. Minęło już prawie 50 dni i nadal to samo. Dzwoniąc na infolinię konsultant ma wgląd do przelewów przychodzących i ma pełne nazwy -klient już niestety nie.
    Czy to jest aż taki problem dla działu informatyki aby widoczne byłe pełne tytuły operacji?. Konta miałem w wielu różnych bankach, wszędzie były pełne nazwy wpłat, a tu jest inaczej. Najprawdopodobniej zamknę konto gdyż mam po 30-50 wpłat od payu dziennie-wszystkie maja identyczny tytuł, na numer płatności już zabrakło miejsca-na koniec miesiąca będe musiał sprawdzic ok 1000 wpłat czy payu wszystko przelało. Podsumowując -podczas trwania miesiąca jeśli jest kilka wpłat od payu na taka sama kwotę to nei ma mozliwości sprawdzenia czyja jest dana wpłata-dopiero na misięcznym wyciagu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *