Nest Bank Konto Osobiste: opinie, ukryte opłaty, przelewy

17 komentarzy

  1. Młoda napisał(a):

    Na chwilę obecną najbardziej uciążliwe są częste awarie internetowego konta i to, że trwają dość długo. Gdyby tak przeprowadzić prace raz i porządnie, byłoby o wiele lepiej. Poza tym nie ma do czego się za bardzo przyczepić. Konto dobre dla niewymagającego użytkownika, do przechowywania pieniędzy i dysponowania nimi za pomocą przelewów. Podciągnięcie kilku mankamentów może uczynić z Banku Nest całkiem fajny bank.

  2. Rozczarowana bankiem NEST napisał(a):

    Witam.
    Doświadczyłam nieautoryzowanej transakcji z mojego konta w banku NEST, około 5 miesięcy wcześniej pieniądze wypłynęły z konta mojego małżonka, u mnie kwota 128PLN, ale u małża 1 400 PLN… Moja reklamacja w toku (20 czerwca 2017 złożona), ale męża zażalenie odrzucone dwukrotnie i czeka nas spotkanie z Rzecznikiem Praw Konsumenta 🙁 U niego odrzucili reklamację pomimo tego, że próby płatności były dokonywane już po zablokowaniu karty…
    Bank NEST to żenada, totalny brak zabezpieczeń.
    Ciekawa jestem ile jest takich osób jak ja?
    Odradzam szczerze pomimo tego, że jestem daleka od hejtowania.

    Pozdrawiam.
    Stratna w banku NEST.

  3. Grzegorz napisał(a):

    Przy zamykaniu kredytu poinformowano mnie że nie będzie opłat za zamknięcie, a tu nagle widzę na wyciągu że mi 200 zł. ujebali!
    Patrze w tabelę opłat, a jakże jest jak byk że tyle biorę za wcześniejsze zamknięcie kredytu, co oczywiście zupełnie inaczej wyglądało 5 lat temu jak brałem kredyt.
    Normalnie na każdym kroku czuje się jechany w dupę przez banki, a tutaj prowizyjka, a tutaj jakaś ukryta opłata, niby często niewielkie pieniądze ale jednak, co tym bardziej wkurza.

    Nie polecam tego banku, ma strasznie nie kompetentne kadry!

  4. Tadeusz napisał(a):

    Smart Bank był zdecydowanie korzystniejszy i w mojej ocenie ogólnie lepszy. Byłem w Smart Banku i jestem obecnie w Nest Banku. Jak dotąd większych problemów nie miałem choć infolinia pozostawia wiele do życzenia a to jest problem. Nie polecam dla osób jadących za granicę, to nie czasy Smart Banku gdzie wszystkie operacje za granica były bez prowizji.

  5. RRR napisał(a):

    Krótko, NIE POLECAM. Lepiej zapłacić 2-5zł w każdym innym BANKU i oszczędzić sobie nerwów.

    • Marcin napisał(a):

      Jakich nerwów panie bez problemowy bank żeby założyć konto spędziłem w banku zaledwie 10 do 15 minut tak samo jak moi znajomi.

  6. Paweł napisał(a):

    Witam wszystkich którym przyszedł pomysł otwarcia konta w Nest Banku, nie jestem jakimś trolem i nikt mi za ten zbiór prawd i faktów nie płaci, przydarzyło się to wszystko mnie, mojej żonie i znajomym którym poleciłem kiedyś Smart Bank, dla przestrogi przeczytajcie wpierw bo widzę kilka wpisów że wszystko jest OK. Wyobraźcie sobie że znika Wam kasa z konta a Nest Bank na to oj tam… ot taki błąd proszę napisać reklamację i poczekać 30 dni ! żenada ! dopiero po kilku interwencjach kasa po kilku dniach wraca PO KILKU DNIACH ! a jakby nie dostrzec kradzieży kasy z konta to co hymmm Bank zarabia, jesteście pewni że to Wam się nie zdarzy ? wydarzyło mnie się to 2 grudnia i dotąd czekam na odpowiedź na złożona reklamacje ! żenada ! A nie był to odosobniony przypadek bo z kąt moich znajomych w Nest Banku i mojej żony podobny proceder, a infolinia Banku tak wiemy i nad tym pracujemy i stały tekst ZŁÓŻ REKLAMACJE tylko że odpowiedzi na reklamacje brak ! A wyobraźcie sobie że macie konto w dolarach USD i na nim środki i chcesz te środki komuś wysłać ale nie za granice tylko na inne konto też prowadzone w USD też w Nest Banku zdawało by się nic prostszego bo z złotówkami czy euro nie ma problemu ale dolary czy funty to inna sprawa, nie ma technicznej możliwości a sam Nest Bank nie wie jak błąd usunąć a konsultanci informują że trzeba udać się do oddziału banku i tam wykonać tą dyspozycję ! żenada w 21 wieku zapie… do banku wysłać przelew 🙂 więc co jak jesteś np w Holandii to samolot i fru do kraju wysłać przelew :-/ oczywiście zostaje złożyć reklamacje i hu… ! żenada ! ROZWIŃ SKRZYDŁA… tak ? i co że konta za darmo oszczędźcie sobie tych fikołków które przeliśmy i trzymajcie się do tych partaczy z daleka do popłyniecie i to zacnie ! POZDRAWIAM NEST BANK…

  7. adrian_k napisał(a):

    To dawny Bank Smart. Ogólnie o Nest Banku są dobre opinie. Czasem ludzie się skarżą na problemy z awariami. Chociaż ja osobiście żadnych problemów nie miałem, a mam konto jeszcze z Banku Smart przeniesione do Nest. Wg mnie całkiem dobra oferta jak nie najlepsza.

  8. Balnku napisał(a):

    Szacują Twoją zdolność kredytową i na tej podstawie przyznają Ci kredyt – podejrzewam, że na podstawie wpływów na konto.

  9. Adek napisał(a):

    A co z debetem jak on jest przyznawany na jakiej zasadzie jak mam sprawdzić czy on jest.

  10. madzia napisał(a):

    W chwili obecnej chyba tylko Nest Bank oferuje całkowicie darmowe konto.

    Jeszcze jakiś czas temu konkurencję pod tym względem stanowiły dla niego T-mobile Usługi Bankowe, jednak tam era darmowego konta skończyła się jakiś czas temu.

    Pod tym względem Nest Bank jest zdecydowanym liderem. Ale żeby nie było tak słodko, trzeba wspomnieć o kilku wadach.

    Pierwszą i najważniejszą są awarie logowania – częste i dość długo trwające. Z infolinią nie ma problemów, jednak to, na jakiego konsultanta się trafi, to istna loteria. Raz są mili i pomocni, innym razem odnosi się wrażenie, że pracują za karę.

    Ogólnie warto dać szansę temu bankowi i przekonać się samemu:)

  11. Kasia napisał(a):

    mam konto w banku nest i od piatku mam na saldzie informacje o pobranej prowizji w kwocie 400 pln i zablokowana gotowke na ta kwote, podobno problem techniczny nad ktorym pracuja, nie polecam

  12. Don napisał(a):

    Normalne minie z rok nałapią klientów i zaczną się opłaty, nic nie jest za darmo, jeśli nie ma opłat to jest inwestycja w przyciągnięcie klientów nic więcej

  13. piterro napisał(a):

    W końcu jakaś normalna oferta: konto bez opłat, fajny procent na lokatach i CO NAJWAZNIEJSZE W KONCU PRZELEWY DO CHODZA NA CZAS.

    W aliorze był z tym mega problem.

  14. madzia napisał(a):

    Na chwilę obecną konto w Nest Bank mogę ocenić na 4/5. Warunki umowy dość korzystne i powiedzmy, że bez ukrytych opłat.

    Większość usług bankowych, z których najczęściej korzystam jest jak na razie darmowa.

    Obsługa konta osobistego dość wygodna.

    Natomiast na kartę czekałem prawie 10 dni, dlatego nie polecam osobom, którym zależy na szybkim założeniu konta. Dosyć długi także czas oczekiwania na e-maile.

    Na infolinii też nie za wiele można się dowiedzieć. Ponadto brak możliwości zmiany PINu i limitów przez aplikację.

  15. Mirella napisał(a):

    Jedyne aktualnie prawdziwie darmowe konto bankowe:
    – 0 zł prowadzenie konta,
    – 0 zł za przelewy,
    – 0 zł za kartę beż żadnych warunków
    – 0zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów

    Żaden inny bank nie ma tańszego konta.

    • www napisał(a):

      co prawda oprocentowanie spadło ale Smart bank nadal przoduje jeśli chodzi o najtańsze konto osobiste.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *