Deutsche Bank Sesje DB – Przychodzące i Wychodzące kiedy?

50 komentarzy

  1. Zrobiony pisze:

    nie polecam tego banku!!! od początku obsługi kredytu hipotecznego są nieustanne przygody z błędami a przy reklamacjach stan “bezsilności” operatorów jest żenująco wkurzający. księgowanie przelewów walutowych z innych banków to komedia: bank zasłania się okresem księgowa do 3 dni, wiec potrąca z konta należność z PLN nie uznając wcześniejszego przelewu w EURO. Wcześniejsza płatność jest wrzucona jako “nadpłata” rat a za jej przeksięgowanie bank pobiera prowizje. wstyd, oszustwo….

  2. piotr pisze:

    Składamy przelewy w czwartek DB bank wysyła je w poniedziałek

  3. Chriso pisze:

    Tak sobie czytam wasze komentarze i faktyczne db odstaje od reszty jeżeli chodzi o przelewy i ogólnie jako bank internetowy. System informatyczny jest funkcjonalny, ale jednak dość toporny, złożysz przelew, nie anulujesz. Pomyliłeś się, twoja strata. Podpowiem, że niektóre banki po prostu okazują się po kilku latach korzystania słabsze od innych. W takie szczegóły przy zakładaniu konta nikt nie wnika a później są kłopoty.

  4. we pisze:

    dla mnie bank DBnet jest ok;”zwiedziłem” już kilka banków z kontem:mbank, agricole, toyota i wkażdym są jakieś minusy.

  5. Andrzej pisze:

    W Oddziale DB w Siedlcach blondynka obsługująca stanowisko dostała karteczkę z nazwą beneficjenta przelewu na 20 000 oraz numerem konta. Zmieniła adresata i podała druk do podpisania. Miała pecha, bo sprawdziłem i zapytałem co to za konto? Podobno nie wiedziała. W normalnym Banku i normalnym kraju powinna następnego dnia nie pracować a potem ją widziałem. Dziwne miasto. Bezczelny oszust.

  6. Janusz pisze:

    Mam konto firmowe w DB i gdyby nie fakt,że mam parę poleceń zapłaty,to zamknąłbym to konto natychmiast! Chodzi o obsługę w oddziale na Alei Stanów Zjednoczonych w Warszawie.Złożyłem wniosek o kartę kredytową pod koniec lutego i pomimo obietnicy,że decyzja będzie za parę dni,do dziś nie ma decyzji.Po wielokrotnych kontakcie z panami z oddziału i na infolinii – ZERO ODZEWU!Dziś złożyłem reklamację,bo telefony do nich nie odnoszą żadnego skutku.NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU!

  7. Magdalena pisze:

    Nowy system easy net (działający od 1 1/2 mca) WYMUSZA przy przelewie z konta walutowego, konkretnie w €, odhaczenie opcji, że zgadzasz się na przewalutowanie na warunkach banku – inaczej przelew nie przechodzi!!! W ten sposób straciłam 4.000 zł, ponieważ pieniądze zeszły z konta PLN zamiast € (kupiłam niepotrzebnie od banku €!!!). Pomimo natychmiastowej reakcji i zgłoszenia tego na infolinii temat był nie do załatwienia – nikt na infolinii nic “nie mógł na to poradzić”. Chciałam cofnąć przelew, co jest WYKONALNE w cywilizowanym świecie bankowości elektronicznej, bo nigdy nie jest tak, że pieniądze wciągu kilku sekund są poza bankiem wychodzącym – niemożliwe!!! Jestem przekonana, że takich “jeleni”, którzy dali się nabrać na nowy easyNet i zrobili Deutsche Bankowi prezent nieopatrznie kupując walutę jest więcej!

  8. mariusz pisze:

    Witam ile czasu sie czeka na przelew w tym samym banku jest to odrazu

  9. Emilia pisze:

    Poprawcie czas oczekiwania na przelew. Plis. ile mozna czeac..

  10. andrew pisze:

    Nie wiem skąd takie negatywne opinie co do tego banku.
    Posiadam tutaj konto firmowe i prywatne od 10 lat i nie narzekam, jedynym minusem jest to, że faktycznie późno aktualizują stan konta po transakcji kartą, poza tym jest bardzo dobrze.
    Strona internetowa przejrzysta i zrozumiała ( Co dla mnie, człowieka w podeszłym już wieku jest ważne ).

    Deutsche bank ma swoje opłaty i prowizje, jak każdy bank. Poza nim miałem jeszcze kilka kont, najgorsze okazało się w PKO ! Człowiek musiał jechać na drugi koniec miasta do bankomatu z sieci pko bo pobierali mi 10% prowizji od wypłaty z obcego bankomatu !

    Deutsche bank górą i nikt tego nie zmieni.

  11. marzena pisze:

    Pora zlikwidowac konto, zamknąć ten rachunek. Powod 1 : kiedy złozyłam wniosek o udostepnienie limitu kredytowego mojej karty , a konto w banku mam od kilku tal i wynagrodzenia wpływaja regularnie, to potraktowano mnie jak włóczęgę, konkretnie placówka w Łodzi , ul. Piotrkowska 49, odmowa z ironią, brak szacunku dla klienta. Powód 2: księgowa twierdzi, ze wynagrodzenie przelała na moje konto, a ja czekam… bardzo długo księgują… CZAS NA INNY BANK. Nie polecam !!!

  12. majka pisze:

    jak długo muszę czekać na przelew z zagranicy (niemcy)
    we wtorek został wysłalny mamy czwartek ;(
    z góry dziekuje za odpowiedz 🙂

  13. zbulwerosowana pisze:

    Najgorszy bank jaki może być! Faktycznie jest może i darmowy (przynajmniej konto firmowe) ALe to ile nerwów trzeba stracić z tym bankiem nie jest warte żadnych pieniędzy! Cały czas jakieś problemy, w ogóle nie wiem po co istnieje infolinia skoro nic przez nią nie można załatwić!! Pani z infolinii miała do mnie zadzwonić w sprawie zmiany nr na drugi dzień po zgłoszeniu a minął miesiąc i nikt nie zadzwonił, teraz muszę jechać do banku! Jak miałam problem z zalogowaniem się na infolinii powiedzieli mi że muszę z tym pojechać do placówki, pojechałam więc a tam popatrzeli na mnie jakbym się z choinki urwała i odesłali mnie na….infolinie!!!!
    Masakra!! Lepiej iść do innego baku zapłacić za karte 5zł miesięcznie za prowadzenie 5 czy 10 zł, ale nie przeżywać tego co zgotowuje ten bank!!!!! Śmiech na sali!!! Amatorstwo! A strona internetowa? MASAKRA dziecko na informatyce w szkole zrobiło by lepszą stronę!!!!!

  14. kasiak pisze:

    Jestem niezadowolona z obsługi – już kilka razy zostałam wprowadzona w błąd lub niedoinformowana przez pracownika banku, co naraziło mnie na koszty. Jestem związana kredytem hipotecznym, czekam aż bez kosztów będę go mogła przenieść do innego banku. Przelewy księgowane z dużym opóźnieniem, bankowość elektroniczna nie wytrzymuje konkurencji z innymi bankami. Odradzam.

  15. ad pisze:

    Jestem niestety klientem DB banku i pewnie będę na dłużej, zważywszy na kredyt mieszkaniowy (nie wiem co mnie podkusiło przy wyborze DB spośród 3 pozostałych banków) i jestem załamany obsługą elektroniczną banku.
    Toż to jakaś era kamienia łupanego. “Centralnie” po zrobieniu zakupów i płaceniu kartą, nigdy nie wiem ile mam w tym samym dniu pieniędzy na koncie. Księgowania są jakieś chore, np. pokazuje właściwe saldo po 2 dniach od użycia karty płatniczej ( raz się zdarzyło, że zaksięgowali po 2 tyg. jedną płatność).
    Poza tym brak płatności Paypal….

    W porównaniu z pkobp gdzie płacąc kartą mam po sekundzie właściwe saldo w serwisie elektronicznym i zawsze wiem ile mam.
    dramat…
    Liczę na to że poprawią obsługę płatności elektronicznych.

  16. znawca pisze:

    Co tam Panowie nie możecie ogarnąć? nie wiecie jakie macie saldo? trzeba byc niezle ograniczonym aby tak prostego konta nie rozpracować

  17. bambosz pisze:

    A ja nie narzekam, przelewy przychodzą / wychodzą sprawnie (między własnymi rachunkami dosłownie w minutę).
    ZUS i PODATEK można sprawnie zlecić, obsługa miła i pomocna – w razie pytań “poprowadzą za rączkę”.

    Dwa “ale”
    1. Brak lokaty nocnej (i ogólnie niskie oprocentowanie lokat – mniej niż na koncie oszczędnościowym)
    2. Wysokie koszty przelewu w “obcej” walucie (Euro) – jesteśmy w UE także tego.

    Pozdrawiam.

  18. berto pisze:

    Bank niepowazny i daleko za konkurencja. Przelewy nie dochodza na czas, czeste problemy z dostepem itd. NIE POLECAM

  19. yoo pisze:

    Straszna chała!!! Po “usprawnieniu” polegającym na połączeniu szablonów z odbiorcami patrzę na ten panel i mam w oczach szaleństwo. Mam ok. 100 odbiorców i… wszystko zdublowane. Jakiś idiotyzm!!! Próbowałem te duble usunąć jakoś szybko, ale się nie da – każdy trzeba usuwać pojedynczo (klikanie, czekanie na SMS, po 12-tym przestały przychodzić przez jakiś czas. Napisałem do nich, coby mi usunęli systemowo to, co sami spier..li, ale odpisali, że się nie da, a tak w ogóle to im bardzo przykro, że wprowadzone usprawnienia “nie znajdują mojej akceptacji”. No co za bezczelność!!! Wyobraźcie sobie, że ktoś ma np 2000 odbiorców i próbuje zapanować nad chaosem… MASAKRA!!!

  20. zalosna pisze:

    Żałuje, że tam założyłem konto, bank jest najgorszym bankiem na rynku. Obsługa przelewów, księgowań itp jest na najniższym poziomie, nie wspomnie o tym, że na zaksięgowanie zewnętrzne czekam już od piątku, w zeszłym miesiącu czekałem 3 dni.

  21. zadow pisze:

    A ja tam jestem zadowolona , nie narzekam na to ze mam konto w Db:) dodam ze korzystam z przelewow i wsio jest ok, przelewy z zewnatrz rowniez mi przychodza wtedy kiedy trzeba

  22. adam pisze:

    Jedyny minus tego banku to długie księgowanie przelewów przychodzących: u mnie trwa to tydzień czasu.

  23. luke pisze:

    Jestem zadowolony z banku i przelewów. Nie miałem problemów z zaksięgowaniem wpłat. Porównując z innymi bankami dużym plusem jest brak opłat, w ING za każdy przelew krajowy musiałem płacić, a przelewów mam około 10 dziennie.

  24. andrzej pisze:

    Żenada, Żenada, Żenada.Mam zajęcie komornicze na koncie na 200 zł, pieniędzy na koncie kilkanaście tysięcy i zablokowali mi kart płatnicze (nie mam żadnego ruchu).Ludzie wybierajcie każdy bank tylko nie Deutsche.

  25. papcio77 pisze:

    Generalnie jesteśmy nie zadowoleni z usług. Co chwila Deutsche Bank ma jakieś problemy i komunikaty to o opóźnieniach płatności internetowych tzw szybkich przelewów, to np od kilku dni spływają opóźnione transakcje kartowe. Mało tego od kilku dni mimo wpływów kwot od kontrahentów kwoty aktualizują się na rachunkach po dobrych kilku dniach. Praktycznie nie ma dnia by nie występował jakiś problem lub komunikat bankowy o problemie. Ale z tego co widać w artykułach prasowych Bank Deutsche Bank chyli się ku upadkowi. To ostatni artykuł:
    http://independenttrader.pl/135,deutsche_bank_zagrozony_bankructwem.html

    Tylko trudno zrozumieć w necie te rankingi które mówią że Deutsche Bank jest TOP 1 w rankingu. Chyba tylko w rankingu na jak najgorsze usługi. Sam panel db easy net jest rodem z PRL. Oczywiście rezygnujemy z końcem roku z tych usług.

  26. anka pisze:

    Totalny syf, o księgowaniach już pisaliście, więc nie będę powtarzać, nie co chwile system net padnięty. Nie wiem, ale bank chyba wychodzi z założenia, że dzień bez komunikatu o jakieś awarii jest dniem straconym. Mam już dość dzwonienia na infolinie i sprawdzanie salda telefonicznie (czy przelew, o którym wiem, że na 100% jest wysłany i powinien być księgowany o 15, czy faktycznie wszedł, bo w necie go nie widzę i Pani(Pan) muszą odświeżyć stronę, bym go widziała. Szczyt chamstwa??? Sprawdzam saldo, powiedzmy 1000zł, wiem, że takowe powinno być. Idę do na zakupy, chcę płacić kartą – brak środków, chcę wypłacić – brak środków. Dzwonię. A przepraszam mamy awarię systemu. Co ciekawe – minimum 1 x w miesiącu, zawsze w piątek, choć w październiku było 2 razy….

  27. joj pisze:

    Już co najmniej drugi dzień trwa w najlepsze awaria systemu transakcyjnego 🙂
    Pora zamknąć rachunek.

  28. golabek pisze:

    bardzo kiepska obsługa, konto internetowe na wyjątkowo niskim poziomie, żenujące błędy, powtarzające się cyklicznie, bank który nie dba o zadowolenie klienta, oszczędza na jakości obsługi klienta, a jednocześnie chce na nim zarabiać; gdzie sens – logika?

  29. gregory pisze:

    DB to porażka.W systemie pokazuje mi stan konta np.1000 PLN.-robię przelew na 900 i zostało 20PLN?.
    Księgowanie Płatności kartą po tygodniu.Nie mam kredytu ani debetu a tu nagle okazuje się że mam minus 100PLN i naliczone odsetki od udzielonego kredytu.Infolinia mówi że można sobie prześledzić historię konta.Pewnie się zgadza ale trzeba się domyślać czy stan środków na koncie jest prawdziwy i ile z tego jeszcze po namyśle tygodniowym utną.
    Przelewy z zagranicy do DB trwają wieczność.Przewalutowanie to już złodziejstwo więc za każdym razem odwiedzam bank wypłacam euro,do kantoru 20m dalej i powrót ze złotówkami żeby wpłacić.

  30. mam pisze:

    co za hu…. bank czekam na zaksiegowanie swoich piniedzy juz od czwartku w sierode z firmy wyszla przelew z moja wyplata a co na koncie niema to niema kuzwa ile mozna czekac ????? co mam dziecia dac do jedzenia mam 2 dzieci oni nierozumieja ze niemam piniazkow na koncie jeszcze ja nie bede chodzic sie prosic bo slysze tylko jedna oni maja swoje procedury konto mialo byc darmowe atu za wyplate za sprawdzenie za traznzakcje za wszystko odciagaja zaluje ze konto otworzylam wtym banku banda zlodzieji i oszustow ludzie unikajcie tego banku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  31. seweryn pisze:

    Fakt Księgowanie w db jest długie , zawsze z pracy ja dostaje ostatni wypłatę , ale bank ma zalety jak ich mało mam go od 1 roku nie narzekam gorzej było w ING

  32. andrezj pisze:

    mam ku….wa dośc tego banku żeby człowiek prosił się o zaksięgowanie swoich pieniędzy to parodia a 90 zł. prowizji za wyjęcie 2 tysięcy złotych z bankomatu to chamstwo

  33. ego pisze:

    DB to kpina, elixir wyslany w dniu 25.09 o godzinie 16.00 dzisiaj jest 26.09 po ostatnim księgowaniu i nadal nie zostal wprowadzony. Odradzam wszystkim ten bank szkoda czasu na idiotow

  34. jab pisze:

    związany z bankiem byłem od 2008 r. nie było praktycznie żadnych problemów aż do tego roku, awarie o których klienci nie są informowani, sypiący się system, niemili konsultanci, większość operacji związanych z rachunkiem trzeba załatwiać na infolinii i nawet nie ma co się fatygować do oddziału, zwyżki taryf i prowizji… Ogólnie odnoszę wrażenie że DB próbuję się pozbyć klientów indywidualnych, no i chyba im to się udaje, przeszedłem do konkurencji i teraz naprawdę jestem zadowolony z usług bankowych.

  35. emma pisze:

    Dużym mankamentem w DB jest brak możliwości powtarzania już wykonanych przelewów na starym potwierdzeniu (historia przelewów, wykonaj ponownie). W Mbank taka opcja istnieje od dawna i jest bardzo wygodna, bo pozwala zaoszczedzic czas i nie trzeba pisac za każdym razem wszystkiego od początku.
    Może DB powinien udoskonalic swój system?….

  36. czaszi pisze:

    Chciałem się przenieść z mBanku po zmianie programu, ale DB i księgowanie przelewów to Afryka i murzyńskość. Dyskwalifikacja totalna.

  37. limii pisze:

    dlaczego db bank nie popracuje nad tym by księgowanie było lepsze sprawniejsze i ze weekendy nie mozna nic wyslac no prosze mmy XXI wiek

  38. rafał pisze:

    Mam konto w DB PBC od 2008 roku. Korzystam aktywnie, w miesiącu robię kilka przelewów na to konto (z innych banków), jak również dokonuję przelewów i płatności na inne konta. Mam też tutaj konto w CHF – kupuję waluty w kantorze internetowym i wchodzą CHFy na konto w DB.
    Nigdy w tym czasie żaden przelew nie był opóźniony – przelewy wykonane przed południem (granica to 12:00) dochodzą do nadawcy tego samego dnia (wiem to na pewno, bo są to często przelewy na moje konta w innych bankach). Przelewy wykonane po 12, są na koncie nadawcy w dniu następnym.
    W przypadku transakcji z kantorem: przelew do kantoru przechodzi w 10-15 minut, przelew z kantoru tak samo.
    Jedyny minus, to opłata 12 PLN za konto w PLN – wprowadzona jakoś pół roku temu i opłaty za przelewy do Urzędu skarbowego i ZUS (2 PLN za sztukę). Innych opłat brak.

  39. piotrek pisze:

    Bank faktycznie robi przelewy wewnętrzne tylko w dni robocze i to tylko w godzinach dziennych. Masakra.

  40. gia pisze:

    DB zły ? Kazdy inny lepszy?? Co za bzdury! ! Nie ma fair bank to sami złodzieje! !! BPS księguje pieniądze po 3 dniach o mały włos nie doszłoby do sprawy w sądzie przeciwko osobie, która miałaby nagminnie przelewać wplaty z kilkudniowym opóźnieniem na moje konto . Mianowicie co miesiąc 10go powinna być wplata na konto ale niestety nie ma 10go tylko 13go lub innego dnia I tak od dawna ,więc co robić ? Well, sprawę trzeba kierować do sądu za notoryczne opóźnienia wpłat ale ku mojemu zaskoczeniu po kilku dniach na koncie widnieje wplata z prawidłową datą 10go ! Nic nie rozumiem coś ze mną nie tak????
    Postanowiłam nagrać i moje logowanie etc.wpłaty I odświeżania stanu konta I ciągle ta sama suma przez 3 dni a czwartego ku mojemu zaskoczeniu jest kwota ,jaką powinnam mieć 3 dni temu. Dzwonię do banku , pytam co dzieje się z moimi pieniędzmi i otrzymuje odp.ze to będzie sprawdzone i zostanę poinformowana etc etc ale to już 3 tygodnie I cisza
    a mnie trafia, ze niewinnego człowieka posądzałam o kłamstwa za spóźnione wpłaty a BPS umywa ręce .

  41. klient pisze:

    dziś nastąpiła awaria kart płatniczych a na stronie Deutsche Bank cisza, na infolinii nie wiedzą ile to potrwa…

  42. marcin gorski pisze:

    Nawet na przelew między własnymi rachunkami czekałem kilka godzin.

  43. anty db pisze:

    Świat idzie do przodu a ten bank do tyłu. Właśnie skrócili godziny księgowania przelewów krajowych w tym wewnętrznych. Czyli nawet złotówek nie wyślesz już po godzinie 15-ej. Średniowiecze!
    Pora zabrać zabawki (i złotówki) i przejść do poważnego banku!

  44. leszek pisze:

    Deutsche bank leci w kulki na największą skalę spośród banków, jestem klientem od 2009 i ciągle dowalają nowe opłaty – przelewy elixir 50gr? Posiadanie karty debetowej 10zł? Przeciez to bandytyzm. Odradzam ten bank, zamykajcie karty.

  45. rejmen pisze:

    Przelew wewnętrzny wysłany w niedziele jeszcze nie doszedł a już mamy środę.
    Ech kochane niemiaszki:)

  46. ruberto pisze:

    Ten bank, bez żadnego poinformowania mnie o tym i bez mojej zgody, udostępnia moje dane osobowe innym. Jak o tym wiem? Wystarczy zalogować się do bankowości internetowej, kliknąć w zakładkę “Informacje” potem “Moje Dane” i zobaczyć jaka będzie niespodzianka.

  47. Tomasz pisze:

    Niewiarygodne jest to ze Deutsche Bank przelewów wewnętrznych nie realizuje od razu. Przelewy wewnetrzne sa wykonywane tylko w dni robocze, podkreślam WEWNĘTRZNE. W mbanku w nocy czy w dni robocze wszystko jest wykonywane “w czasie rzeczywistym” a w DB pieniadze sa blokowane a przelew jest wykonywany tylko w dni robocze do 18:15.

    • best pisze:

      Księgowanie – katastrofa.
      Przelew wewnętrzny dla mnie też jest śmieszny!
      Zastanawiam się nad zmianą banku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *